enmalinsdagbok

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Malin Andersson - 13 februari 2011 20:49

Hejsan! Nu hade jag tänkt att packa väskan inför morgondagen och sedan gå och lägga mig, för imorgon blir det upp tidigt för att hinna vara i skolan klockan halv åtta. Så jag behöver VERKLIGEN sova. Ha det bra så bloggar jag mer imorgon, före eller efter skolan.. :P <3


  

Av Malin Andersson - 13 februari 2011 20:38

 

Byxor från JC | Tröja från Lindex | Halsduk från KappAhl | Klocka från Ur&Penn | Ringen har jag gjort själv

Av Malin Andersson - 13 februari 2011 20:14

Av Malin Andersson - 13 februari 2011 17:18

Hejsan mina små söta bloggläsare :* Nu är det snart dags att åka och handla lite med mamma. Sen när jag kommer hem ska jag ta bilder till dagens outfit och sen ska jag plugga lite till tisdagens spanskaprov, men man vet aldrig med Lidia. Hon säger så mycket som aldrig ens händer. Jamena på höstterminen så sa hon att vi skulle ha prov vecka 43, men vi hade det typ vecka 50 eller nåt.. ;)


  

Av Malin Andersson - 13 februari 2011 14:46

Nehe, nu sa mamma nyss att hon inte orkar gå ut och gå, så då får jag väl sitta här inne och ruttna ett tag... ;) Jag har verkligen inget att göra, så jag får väl... nej jag vet inte ens vad jag ska skriva. Så jag återkommer när jag har något mer intressant att berätta. Hejdå :*

Av Malin Andersson - 13 februari 2011 14:22

Hej på er! Nu ska jag och mamma ut och gå en sväng, och kameran följer med så ni får se bilderna sen när jag kommer hem. Hejdå sålänge.   


  

Av Malin Andersson - 13 februari 2011 13:02

Hejsan! Nu är jag hemma efter att ha varit och firat min gammelmormor som fyller 86 år imorgon    Grattis till henne! Just nu sitter jag i soffan och tittar på mysteriet på greveholm med min sjukling till lillebror. Han hostar i ett, haha tänk om jag har smittat honom. MOHAHAHAHAH.   Nejdå, men hoppas att han har fått mina baciller, för då kan inte jag bli smittad, för mamma säger att man inte kan ha samma bacill flera gånger, och jag hoppas för guds skull att det är sant! :) Ha det bra så hör jag av mig sen med lite roliga inlägg. Puss.


 En bild på mig från igår när jag hade lite vågad sminkning. Ni kan få se en lite bättre bild på sminket;

  Vad tycks? :*

Klocka

Presentation


Namn: Malin Andersson
Ålder: 13 år
Bor: Eskolstuna
Intressen: Blogga, fota, måla, dansa och umgås med vänner och familj.

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen?
 Vardag
 Foto
 Outfits
 Mode
 Inredning
 Videos
 Musik
 Tips
 Hiss eller diss
 Annat (skriv gärna i en kommentar vad)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards